Skupnost.jpg

Skupnost in šola: vrata se odpirajo v obe smeri

Avtorja: Petra Gregorčič Mrvar, et al.


Leto izida: 2016
Št. strani: 201 strani
Tip vezave: mehka vezava
ISBN: 978-961-237-823-3
Zbirka: Razprave FF

Redna cena: 19,90 €
Prelistaj

V monografiji so predstavljena teoretična izhodišča in rezultati empirične analize sodelovanja med šolo, starši, posamezniki in institucijami v skupnosti, ki je pogoj uspešnosti prizadevanj za otrokov razvoj in učenje. Ugotovitve kažejo, da je sodelovanje v sicer različnem obsegu prisotno na vseh področjih, ki so jih avtorji raziskovali, potrjujejo pa tudi predpostavko, da je težko govoriti o tipični slovenski osnovni šoli, vsaj ko gre za njeno velikost, organiziranost ali umeščenost v lokalno skupnost. Letni delovni načrti šol praviloma vsebujejo vsaj osnove za načrtovanje sodelovanja s skupnostjo, pri neposredni oceni pa je tako na manjših kot na večjih šolah zaznati različno intenzivnost sodelovanja, značilni pa sta tudi pestrost in prepletenost njegovih oblik. Primeri dobre prakse kažejo različne načine vzpostavljanja kakovostnega sodelovanja, pri katerem imajo pomembno vlogo šolski svetovalni delavci, ki najpogosteje oblikujejo sodelovalno mrežo.