Pa vse, kar sem hotu.jpg

Pa vse, kar sem hotu, so ble dobre vile : Folklora v oglasih med letoma 1980 in 2011 v Sloveniji

Avtor: Simona Klaus


Leto izida: 2014
Št. strani: 278 strani
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 978-961-237-649-9
Zbirka: Zupaničeva knjižnica

Redna cena: 18,90 €
Prelistaj

Dejstvo, da se v sodobnem svetu z oglasi srečujemo na vsakem koraku, je že dolgo splošno znano. Dosti manj znano pa je, da se že veliko dlje v takšni ali drugačni obliki neprestano srečujemo tudi s folkloro. Avtorica v monografiji opozarja na dinamiko folklore in njeno sposobnost neprestanega prilagajanja novim okoljem. Ugotavlja, da folklora v oglaševanju na svojevrsten način apelira na kolektivno zavest, na individualno in kolektivno identiteto in na ta način manipulira s spominom in čustvi ljudi. Avtoričin namen je bil ugotoviti, kateri folklorni žarni in primerki so uporabljeni v oglasne namene, kako pomembni so ti za oglaševalsko industrijo in s kakšnim namenom jih ta uporablja v oglasih. Monografija Simone Klaus Pa vse, kar sem hotu, so ble dobre vile: folklora v oglasih med letoma 1980 in 2011 v Sloveniji je prva knjiga na slovenskem območju, ki se ukvarja z vlogo folklore v medijih, pa tudi ena redkih v svetovnem merilu.